Herunder står beskrevet, hvordan rabatten opnås ved kontakt med de enkelte firmaer- der vil stadig komme flere aftaler ind på siden løbende men her er de forløbig færdigbehandlede aftaler:

1.Interglas/saint-gobain Opret dig som kunde ved onlinebestilling- indtast dernæst koden “glasforeningen” i feltet og du vil få 10% i rabat.

2. Dansk værktøjssalg rabatten opnås ved telefonisk kontakt vil variere, dog mindst 10%. Oplys du er fra glasforeningen. Telefonnummer er 97191692.

3. Design selv skilte rabatten opnås ved bestilling telefonisk til ejer som hedder Michael, han er på telefonnummer 42616111 – sig du er fra glasforeningen, så får du 10% rabat.

4. Smykkebiksen rabatten opnås ved onlinebestilling, hvor man i rabatkodefeltet skriver GLASFORENINGEN- man opnår derved 10%. Alternativt kan smykkebiksen kontaktes telefonisk på 22907220.

5. Rustfribolte.dk rabatten opnås ved personligt fremmøde, rabattens aftale er indgået med Ole. Der gives individuel rabat, men forudsætter som sagt personligt fremmøde,-bestilling af ting over mail,sms o.lign. gives ikke rabat. Sig du kommer fra glasforeningen. Virksomheden ligger i Kibæk, Jylland.

6. cchobby rabatten, som er på 15% opnås ved at oplyse glasforeningen, ved online køb skrives det i feltet og rabatten trækker de fra og vil være og se på kvitteringen- bemærk i skal derfor gennemføre bestillingen som skulle i betale fuld pris. Ifølge persondatalovgivningen må de ikke længere have lister med jeres navne på, skulle i ikke få rabat skriver i blot til mig på glasforeningen@gmail.com.

7.Sorring lervare fabrik Her tilbydes rabat 8%, rabatten opnås ved at oplyse fulde navn, der slås op i glasforeningens database og rabatten bliver fratrukket med det samme. Der skal understreges at det kun er Sorring afdelingen under cerama der har dette tilbud. Ligeledes kan man for 400kr få tilsendt palle med glas. Opstår der problemer i nogen retning kan der rettes henvendelse til mig Henriette på tlf 60160276.

8.Smykkebixen Her kan opnås rabat på 10 % ved at oplyse rabatkoden glasforeningen ved bestilling på nettet.

9. warmglass Her opnås rabat på 15 % ved at skrive man er fra glasforeningen ved onlinebestilling. Det er sket de glemmer rabatten, send da mail til dem og de er hurtige med svar og til at få det rettet- kan man ik engelsk så send mail til glasforeningen@gmail.com og det vil blive gjort derfra.

10. Togi Data Er dem som står for vores hjemmeside- de giver gerne tilbud på hjemmesider osv.

11. Art de vinci Her kan opnår 10% i rabat ved at oplyse rabatkoden glas 10 ved online bestilling.Art de vinci gør i alt maling, stencils, alcohol ink, pensler osv osv.

12. Ildfaste sten Her opnås rabat på 10% ved køb over 800kr (ex moms) – 1000kr incl moms ved at oplyse rabatkoden glas 19 ved bestilling online. Her kan bla købes pizzasten som er gode til hvis man skal stable forme i sin ovn til brænding, fiberpapir eller keramisk filt.

13. Meripol Her forhandles bla lakker,resin og andre epoxyprodukter. De er meget behjælpelige med at finde den rigtige vare. For os kan især anbefales resin til eks glaskakler på bord eller i bakker- det forhandles til en fordelagtig pris, hvor i ovenikøbet får 10 procent ved at oplyse i er fra glasforeningen enten mail,tlf eller online ved at skrive det i feltet.

Dette er de første rabataftaler- flere er på vej vil være klar inden længe:)