Herunder står beskrevet, hvordan rabatten opnås ved kontakt med de enkelte firmaer- der vil stadig komme flere aftaler ind på siden løbende men her er de forløbig færdigbehandlede aftaler:

1. Interglas/saint-gobain  Rabatten opnås ved at kontakte ålborg-kontoret og bestille derigennem. Oplys du er fra glasforeningen og at vi har en aftale om 10% rabat. Der betales ved bestilling, hvorefter varen fremsendes. Telefonnummer til interglas i Brøndbyvester er 21216363 – bed om ålborgafdelingen.

2. Dansk værktøjssalg rabatten opnås ved telefonisk kontakt vil variere, dog mindst 10%. Oplys du er fra glasforeningen. Telefonnummer er 97191692.

3. Design selv skilte rabatten opnås ved bestilling telefonisk til ejer som hedder Michael, han er på telefonnummer 42616111 – sig du er fra glasforeningen, så får du 10% rabat.

4. Smykkebiksen rabatten opnås ved onlinebestilling, hvor man i rabatkodefeltet skriver GLASFORENINGEN- man opnår derved 10%. Alternativt kan smykkebiksen kontaktes telefonisk på 22907220.

5. Rustfribolte.dk rabatten opnås ved personligt fremmøde, rabattens aftale er indgået med Ole. Der gives individuel rabat, men forudsætter som sagt personligt fremmøde,-bestilling af ting over mail,sms o.lign. gives ikke rabat. Sig du kommer fra glasforeningen. Virksomheden ligger i Kibæk, Jylland.

6. cchobby rabatten, som er på 15% opnås ved at oplyse glasforeningen, ved online køb skrives det i feltet og rabatten trækker de fra og vil være og se på kvitteringen- bemærk i skal derfor gennemføre bestillingen som skulle i betale fuld pris. Ifølge persondatalovgivningen må de ikke længere have lister med jeres navne på, skulle i ikke få rabat skriver i blot til mig på glasforeningen@gmail.com.

7.Cerama – Sorring Her tilbydes rabat 8%, rabatten opnås ved at oplyse fulde navn, der slås op i glasforeningens database og rabatten bliver fratrukket med det samme. Der skal understreges at det kun er Sorring afdelingen under cerama der har dette tilbud. Ligeledes kan man for 400kr få tilsendt palle med glas. Opstår der problemer i nogen retning kan der rettes henvendelse til mig Henriette på tlf 60160276.

Dette er de første rabataftaler- flere er på vej vil være klar inden længe:)